פרוש מפתיע: "גפני לא ניצל את הכלים שעומדים לרשותו בחיפה"

כשגפני רוצה להשמיע מקהלה מכמה גוונים, שישמעו בה את החצוצרה והתופים, הוא יודע לעשות את זה. לא תמיד הוא מעדיף את המנגינות והניסוח של האחרים
ישראל פריי 2 Comment on פרוש מפתיע: "גפני לא ניצל את הכלים שעומדים לרשותו בחיפה"

סגן שר החינוך מסביר ל'קול חי' מדוע אינו מתייצב לימין 'דגל' במאבקה נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב: "כשר' משה גפני רוצה להשמיע מקהלה מכמה גוונים – הוא יודע לעשות את זה, כשהוא רוצה – הוא יודע לפנות אלינו" • האזינו

צילום: Flash 90.
כשגפני רוצה להשמיע מקהלה מכמה גוונים, שישמעו בה את החצוצרה והתופים, הוא יודע לעשות את זה. לא תמיד הוא מעדיף את המנגינות והניסוח של האחרים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך מאיר פרוש, התייחס ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' למחלוקת בין ראש עיריית חיפה ל'דגל התורה', סביב מינויו של חבר המועצה מיכי אלפר לסגן ראש העיר. "לפי התחושה שלי, גפני לא ניצל את כל הכלים העומדים לרשותו", אמר.

כשנשאל מדוע הוא לא מטה כתף למפלגה-האחות, הנאבקת על זכותה הבסיסית לבחור את אנשיה למשרה ציבורית, מול ראש העיר, השיב פרוש: "לא תמיד 'אגודה' ו'דגל' רוצים להתעסק שניהם באותם נושאים. כל הזמן יש דברים שאנחנו מנהלים בנפרד ויש דברים שהם בנפרד. כשגפני רוצה ליצור קונצנזוס, הוא יודע היטב היכן למצוא אותנו.

"לפעמים הוא מעדיף להפעיל את התותחים במנגינה שהוא משמיע. כשהוא רוצה להשמיע מקהלה מכמה גוונים, שישמעו בה את החצוצרה והתופים, הוא יודע לעשות את זה. לא תמיד הוא הוא מעדיף את המנגינות והניסוח של האחרים. אם הוא רוצה, הוא ידע לפנות אלינו. לדעתי הוא עוד לא לא ניצל את כל הכלים העומדים לרשותו, על מנת שהמינוי יצא".

פרוש התייחס לחששות מהדיון בבג"צ על חוק השוויון בנטל, העלול להעמיד את מאמצי ההסדר החקיקתי בסכנה: "לא יהיה מצב שמי שיושב ולומד יגויס לצבא. אם זה אומר שנצטרך להזיע יותר? יכול להיות שנצטרך לעמול קשה יותר – כנראה שרוצים לתת לנו יותר שכר… – כדי שהדברים יתיישרו באופן שנוכל לחיות אתו. אני מציע לא להתייאש חלילה, יש לנו הבטחה 'כי לא תשכח מפי זרעו', על השאלה האם נצטרך להזיע יותר או פחות".

פרוש זעם על חוסר המעורבות של המפלגות החרדיות בתשובת המדינה ובדו"חות שהוגשו לבית המשפט. "לא היינו מעורבים בדו"ח המנכ"ל, ואני רואה את זה בחומרה. עושים כאלו דברים בלי לדבר אתנו, ולא בכיוון אפילו עליו סיכמנו". הוא הביע תקווה כי הדברים יסודרו בסופו של מאמץ: "יש כעת שר ביטחון חדש, אני מניח שהוא והצוות שלו לומד את הסוגיה. ניכנס לעבי הקורה, ונמצא פתרון הולם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ר' מאיר היקר והמוערך! האם אתה מנצל את כל הכלים שעומדים לרשותך במשרד החינוך, במגוון עצום של נושאים בוערים לציבור החרדי הקשורים למשרד החינוך? במבחן התוצאה מסתבר שאחד מהשניים, או שאתה לא מנצל אלא חלק קטן מאוד מהכלים, או – וזה גם לא משמח- שאין לך כמעט כלים. כולנו רוצים ומאחלים לך שתעשה ותצליח לטובת כולנו.

  2. 1

    אל תדאג הוא מנצל לטובת ג'ובים זה לא מספיק?